Ammattilaisten näkemykset, vinkit ja työskentelytavat. Näin me työskentelemme.
Voiko uuden ajan työ luvata osaajalle sekä yksilöllisyyttä että vakautta?
Osuma Henkilöstöpalveluiden brändiuudistuksen taustalla on syvällinen ymmärrys alan muutostarpeesta.
Unohdetut asiakkaat: He, jotka eivät aio ostaa sinulta juuri nyt mitään
Miksi panostaa heihin, jotka eivät osta juuri nyt? Siksi, koska se toimii.
Digimarkkinoinnin prosessi à la Ahooy
Digi-digi-dii. Di, digi-digi-dii. Digi toimii kuin Daruden Sandstorm, ja hyvin kohdennettu digimarkkinointi lävähtää väkisin haluttujen…
Metaverse for dummies – eli niille, joita kiinnostaa ajoissa
Metaverse on immersiivinen, virtuaalinen ja kolmiulotteinen lohkoketjuihin perustuva kohtaamismaailma, jossa käyttäjät vuorovaikuttavat ympäristöön sekä toisiinsa.…
Brändijargon käy järkeen, kun sen kääntää suomeksi
Brändimarkkinoinnin sanasto on täynnä sanoja ja termejä, jotka ovat lähes yhtä selkeitä kuin lääkäreiden käsin…