Voiko uuden ajan työ luvata osaajalle sekä yksilöllisyyttä että vakautta?
Osuma Henkilöstöpalveluiden brändiuudistuksen taustalla on syvällinen ymmärrys alan muutostarpeesta.
Unohdetut asiakkaat: He, jotka eivät aio ostaa sinulta juuri nyt mitään
Miksi panostaa heihin, jotka eivät osta juuri nyt? Siksi, koska se toimii.
Leading the change from the driver’s seat – the brand’s new role as a strategic tool
Asiaa brändäyksestä englanniksi. Juttu on alun perin julkaistu Nordic Business Report 2023 -julkaisussa.
Hopeaa tuli, kuka voitti? – Tatu Ahoselle hopeinen elämäntyömerkki
Ahooy Creativen yrittäjä Tatu Ahoselle myönnettiin 16.6.2023 Keskuskauppakamarin hopeinen elämäntyömerkki. Kyseinen erikoismerkki myönnetään vähintään 20…
Digimarkkinoinnin prosessi à la Ahooy
Digi-digi-dii. Di, digi-digi-dii. Digi toimii kuin Daruden Sandstorm, ja hyvin kohdennettu digimarkkinointi lävähtää väkisin haluttujen…