Siirry sisältöön

Savonia-ammattikorkeakoulu

Julkinen sektori
Mitä teimme: Brändistrategia / Brändi-identiteetti

Tällä menolla brändi huomataan

Savonian meno on jo vuosia ollut päämäärätietoista ja tulevaisuusorientoitunutta. Tällä menolla Savonian pitää olla korkeakoulu, joka erottuu muista. Rakensimme Savonialle brändin, jossa korostuu heidän erityisosaamisensa – Savonian ansiosta Savosta tulee osaajia, jotka pyörittävät yhteiskuntaamme tänään ja huomenna.

Röyhkeän freesillä ilmeellä, rohkealla ja muistettavalla viestinnällä sekä tunnistettavalla värimaailmalla loimme Savonialle keinot erottua muista ja tehdä viestintää, joka puhuttelee tulevaisuuden suunnitelmia pohtivan opiskelijan mielenmaisemaa. Tällä menolla unelmista tulee totta.

Tällä menolla kirjaimetkin huutavat Savoniaa

Suunnittelimme ja toteutimme Savonialle myös oman fontin, joka on nimeltään Savonia Sans Display. Typografia, oikein käytettynä, on erinomainen tehokeino erottua ja luoda muistettavaa viestintää. Siksi meidän mielestämme oli itsestään selvää, että Savonia tarvitsee myös oman fontin ilmentämään menoa, jolla muutetaan maailmaa.

Nyt myös Savonian fontti toimii yhtenä graafisena elementtinä ja mielikuvia vahvistavana tekijänä ihan jokaisessa pisteessä, jossa ihmiset kohtaavat heidät.