Siirry sisältöön

Piako

Logistiikka
Mitä teimme: Nykytila-analyysi / Brändistrategia / Brändi-identiteetti / Verkkosivut / Myynti- ja markkinointimateriaalit / Valokuvaus

Heavy weight champions

Piakon halu kasvaa kohti suurempia, kansainvälisiä, markkinoita synnytti tarpeen nostaa brändi vuosikymmenten aikana kertyneen kokemuksen ja asiantuntijuuden tasolle.

Piakon halu profiloitua globaaliksi suunnitteluosaajaksi innoitti ilmeen ja identiteetin uudistamiseen logoa myöten. Uusi ulkoasu kulkee viestinnän kanssa rinnakkain ja luo kokonaisuuden, joka toimii kansainväliselle yleisölle. Brändiuudistuksella on ollut myönteisiä vaikutuksia myös sisäisesti, sillä uudistuneen brändin myötä myös ammattiylpeys osana Piakon sisäistä yrityskulttuuria on kasvanut.

For the long haul

“Piako’s dedication to their customers was obvious from the first time we set eyes on the brand. Focusing on the Piako customers themselves, the hardworking freight haulers who keep our country moving, just made sense. The redesigned Piako website immediately conveys to existing and prospective customers what’s most important to Piako – keeping their customers moving – plus it lets truckers know how vital they are to our everyday lives.”

– Julian Levy, Creative Writer, Ahooy Creative

Valokuvaus: Petra Tiihonen