Siirry sisältöön

Pro at Home -kampanja | Genelec

Elektroniikka
Mitä teimme: Kampanjakonsepti / Myynti- ja markkinointimateriaalit / Videotuotanto

Sound superiority

Genelec Pro at Homen ansiosta, yrityksen uraauurtava tekniikka antaa taiteilijoille mahdollisuuden luoda ääntä, joka kuulostaa oikealta lähes missä tahansa kuunteluympäristössä. Siksi tästä piti kuulla ammattilaisten suulla, jotka ymmärtävät tilan merkityksen.

Julkaisukampanjamme ensimmäinen video dokumentoi Genelecin toimitusjohtajan Siamäk Naghianin horjumattoman uskon siihen, että kuka tahansa voi luoda ammattimaista ääntä kotona. Siamäkin jakamat ajatukset olivat käsikirjoittamattomia, mikä poikkeaa täysin siitä miten tavallisesti työskentelemme. Hänen ajatuksensa kuitenkin kertovat mielenkiintoisen tarinan Pro at Home -konseptin syntymisestä.

Siamäkin esipuhe on lanseerauskampanjan ensimmäinen video ja punainen lanka, joka nivoo yhteen loput videot Pro at Home -sarjasta. Pro at Home -videosarjassa on täynnä ammattilaisia, jotka ovat työskentelevät kotonaan Pro at Homen ansiosta.

Katso video YouTubesta:
Introducing Pro at Home with Genelec’s Siamäk Naghian

The meaningfulness of space

”The more I have been recently thinking about the concept of space the more it fascinates me and the more I see it connected to the essence of life. I believe what we are raising is super interesting for a human being. It is connected to every reason we live for. This could be also the seeds of marketing of this age: to help people to find their space. It is the reason why we live and what we do: the purpose of our journey as a human being. It fits perfectly to the philosophy of Genelec too.’”

– Siamäk Naghian, Genelec Managing Director

Tuotanto: Petra Tiihonen, Reino Hartikainen, Lauri Aapro,
Sonic identiteetti: Sixieme Son
Artistiyhteistyö: Nikke Osterback