Pro-Tot

Pro-Tot – Teollisuuden älykkäin uudistaja
Teollisuuden kunnossapitoyritys Pro-Tot Oy on kasvanut konepajasta teollisuuden kunnossapidon palveluyhtiöksi. Enää ei käännetä vain mutteria, vaan yritys tarjoaa laadukasta palvelua, joka jo itsessään tuo lisäarvoa asiakkaalle.
Strategiauudistuksen jälkeen oli aika päivittää Pro-Totin brändi kuvastamaan yritystä, joka lähtee rohkeasti uudistamaan teollisuuden kunnossapidon koko toimintaperiaatetta.




Muotoilimme Pro-Totille räyhäkkäät viestit ja rohkeamman visuaalisen ilmeen. Yrityksen ei tarvitse olla korporatiivinen tai vakava vakuuttaakseen: tyyli on vaikuttava, asiallinen ja persoonallinen, mutta ei koskaan tylsä.
Tämän jälkeen mylläykseen pääsi verkkosivusto ja sen toiminnallisuudet. Päivitysten jälkeen Pro-Tot on valmis strategiansa mukaisiin kasvutavoitteisiin.
Lue koko tarina verkkosivuston uudistuksen taustalla:




“Verkkosivut ovat brändin jalkauttamisen ensimmäinen askel. Näen kotisivujen merkityksen b2b-puolella hyvinkin suurena, kun ne tehdään ja hyödynnetään oikein. Verkkosivut ovat julkilausuma yrityksen osaamisesta, asioista ja maailmasta, jossa me liikutaan.”
– Pekka Hyttinen,
Myyntijohtaja, Pro-Tot Oy


