Siirry sisältöön

KPY

Osuustoiminta
Mitä teimme: Brändistrategia / Brändi-identiteetti / Verkkosivut

Liike-elämänvoimaa

Jo vuonna 1883 alkunsa saanut KPY on kokenut historiansa aikana useita uudistuksia. Nykyiselle uudistukselle alkutahdit lyötiin jo 2000-luvun alussa, jolloin osuuskunnan strategiaa alettiin uudistamaan. Nyt KPY tarvitsi uuden brändistrategian ja brändi-identiteetin, joka osaltaan helpottaisi markkinointia sekä liitäisi osuuskunnan uuden sykkivän sydämen, KPY Novapoliksen, selkeäksi osaksi KPY-brändiä.

Liiketoimintaympäristön muutos vaati brändistrategian

Tärkein uudistus oli brändihierarkiamallin kirkastus. KPY toimii nyt selkeästi kolmen eri tytäryhtiön kattobrändinä. Osuuskunta KPY on sijoittajille ja omistajille, KPY Novapolis on modernin työpäiväkokemuksen mahdollistaja ja KPY Sisärinki tarjoaa lisäarvoa Novapoliksen yhteisölle sekä omistajille.