Siirry sisältöön

ISLAB laboratoriokeskus

Laboratoriopalvelut
Mitä teimme: Brändistrategia / Brändi-identiteetti / Suunnittelu- ja tuotantotyöt / Nettisivujen visuaalinen suunnittelu / Sosiaalisen median suunnittelu

Täsmätietoa terveydestä

Uudistuksen keskeisin tavoite oli tuoda entistä näkyvämmäksi ISLABin vahva osaaminen ja asiantuntemus sekä käytännön toiminta. Lisäksi haluttiin kehittää yhtymän sisäistä yhteisöä ja sen hyvinvointia tuomalla näkyviin työnantajan mielikuvaa sekä arvostusta henkilöstä kohtaan. Kokonaisuutena uudessa brändissä haluttiin tehdä vaikeasta asiasta humaani ja helposti lähestyttävä.

Elämä on tutkimisen arvoista

Tärkeä askel uudessa brändissä oli uuden laboratorioyhtymän nimen täsmentäminen. Lopulta päädyttiin tyyliteltyyn brändinimeen ISLAB laboratoriokeskus, jossa nimen alkuosa erottuu selvästi isoilla kirjaimilla kirjoitettuna ja pienellä alkukirjaimella alkava jälkiosa takaa sanarajan erottuvuuden.

Brändikuvat: Akseli Muraja