Siirry sisältöön

Carlson

Tavaratalo
Mitä teimme: Brändistrategia / Brändi-identiteetti

Ihmisiltä ihmisille

Kotimainen ja perinteikäs perheyritys kaipasi päivitystä strategiaansa ja identiteettinsä, joten perinteikkäistä arvoista rakennettiin vahvuus. Uudistunut brändi on kaikkea muuta kuin vanhanaikainen tai taustalla pysyttelevä, sillä nyt yrityksellä on kaikki valmiudet olla Suomen tunnetuin ja seuratuin itsenäinen tavaratalo.

Perinteinen, mutta ei vanhanaikainen

“Selkeä hyöty on vahvistunut tunne identiteetistämme. Uudistuminen ei myöskään ole pahasta, vaan se avaa mahdollisuuksia. Uudella ilmeellä pääsemme käsiksi uusiin kohderyhmiin, koska meillä on uusi tapa viestiä.”

– Mari Haaksluoto, Carlsonin markkinointipäällikkö