Siirry sisältöön

Apteq Ainoa

Ravintolisät
Mitä teimme: Tuotebrändin identiteetti / Pakkaussuunnittelu / Lanseerauskampanja / Videotuotanto

Ainoastaan olennainen

Apteqin ytimessä on yksinkertaisuus: tuotteiden pakkaukset ovat pelkistettyjä ja niissä käytetään kuhunkin tuotesarjaan sopivia päävärejä ja selkeitä, helposti tunnistettavia kuvioita. Yksinkertaisuus toistuu myös Ainoa-sarjan brändissä, jossa se heijastaa tuotteiden raaka-aineita.

Identiteetin luomisprosessin tuloksena on yhtenäinen brändi, jonka luonnonmukaisuutta korostavat viestit ja pelkistetyt pakkaukset herättävät mielikuvia yksinkertaisista, puhtaista ainesosista. Ainoa ei pyri tekemään vaikutusta nokkelilla sanavalinnoillaan ja pramealla ulkoasullaan, vaan luottaa pelkistettyyn kokonaisuuteen, joka heijastelee sen tuotteiden sisältöä.

Sovussa luontosi kanssa

”Ainoa-brändityö on tehty laadukkaasti ja ohjeistot hyvin mietitty. Ainoa-brändin matka on vasta alussa, mutta nyt jo näkee kuinka hyvä pohjatyö kantaa hedelmää ja helpottaa työtä monin tavoin.”

– Titta Kuokkanen, markkinointi- ja hankepäällikkö, Fennogate