Siirry sisältöön

Sigma Trukit

Logistiikka
Mitä teimme: Brändihierarkia / Brändistrategia / Brändi-identiteetti

Driven by people

Sigma Trukit tiedosti kasvavan kilpailun ja siihen liittyvän markkinoinnin tärkeyden. Brändistä haluttiin selkeä ja tunnistettava, jota kaikki oheismateriaali käyttää pohjana markkinoinnissa ja kommunikoinnissa. Mutkaton ja inhimillinen, niin kuin Sigma Trukit.

Sigman vanhasta ilmeestä valittiin parhaat palat ja jalostettiin kokonaisuutta sympaattisemmaksi, persoonallisemmaksi ja modernimmaksi. Uudistettu ulkoasu kulkee viestinnän kanssa rinnakkain. Se luo Sigmasta houkuttelevan, itsevarman, rohkean ja helpon lähestyä.

Haaste vastaanotettu

“Käytännössä tämä brändityö yhdenmukaisti meidän tekemistä ympäri Suomen. Brändikäsikirja auttoi tuomaan kaikki sisäisesti samalle viivalle ja strategiaan on asetettu latu, mitä pitkin mennään kohti tavoitteita.”

– Vesa Toivanen, Sigma Trukit