Siirry sisältöön

Tornion Panimo

Panimotuotteet
Mitä teimme: Brändistrategia / Brändi-identiteetti / Pakkaussuunnittelu

Olipa kerran torniolainen

Alusta asti oli selvää, että Tornion Panimon ydin on sen hyvissä, konstailemattomissa oluissa. Siksi haluttiin varmistaa, että sekä brändin visuaalinen ilme että sen äänensävy kuvastaisivat konstailemattomuutta ja aitoutta. Näin voitaisiin kaikessa toiminnassa välittää Tornion Panimon kantavaa ajatusta siitä, että oluen juomisen ei tarvitse olla vaikeaa.

Janosta tekoihin

”Alun perin halusimme apua strategian tekemiseen, jotta rajallisista markkinointiresursseistamme saataisiin paras teho irti. Sen saimme ja paljon enemmän. Brändimme nousi aivan uudelle tasolle myös visuaalisesti. Vahvan ammattitaidon lisäksi Ahooyn porukasta välittyi aito innostus tekemiseen.”

– Kaj Kostiander, toimitusjohtaja, Tornion Panimo