Siirry sisältöön

Muusikampanja | Kruunu Herkku

Elintarvikkeet
Mitä teimme: Kampanjasuunnittelu- ja toteutus

Kampanja, jossa laitoimme kaiken muusiksi

Kruunu Herkku kokkaa valmista ruokaa niin koteihin kuin ruoka-alan ammattilaisille. Meidän puoleemme Kruunu Herkku kääntyi, koska heillä on tavoitteena kasvattaa tunnettuutta ja brändimielikuvaa sekä kuluttaja- että Food Service -sektorilla.

Jo 25 vuotta toimineen yrityksen ympärillä korostuu laatu, helppous ja luotettava kumppanuus. Jotta näistä asioista päästään keskustelemaan, tulee ensin kiinnittää asiakkaiden huomio. Ja siinä hommassa kampanjointi on erinomainen työkalu.

Ihminen innostuu yleensä ensin enemmän tuotteesta kuin itse yrityksestä. Siksi Saarioisella on maksalaatikko, Valiolla Aura-juusto ja Atrialla hiillosmakkara. Halusimme, että jatkossa perunamuusi yhdistetään Kruunu Herkkuun. Se on yksi yrityksen rakastetuista kärkituotteista ja saavuttanut jo hyvän maineen molemmissa kohderyhmissä.

Perunamuusi poskella suunnitellussa kampanjassa fiilistelemme ja herätämme huomiota väitetysti Suomen parhaan perunamuusin ympärillä. Kysymysten ja väitteiden ympärillä muusi esitellään visuaalisesti leikkisällä tavalla.

Kruunu Herkku perunamuusikampanja
Kruunu Herkku perunamuusikampanja

Monet nykypäivän ilmiöt syntyvät tylsäksi koetuista arkisista asioista. Parhaimmillaan ne voivat nousta kulttiasemaan. Siksi monimuotoisuus kanavavalinnoissa ja rohkeat ulostulot tukevat kampanjan leviämistä.

Herättelevät viestit ja kampanjalle toteutettu persoonallinen ilme ja kuvamaailma kertovat perunan tarinaa mieleenpainuvalla tavalla. Kuvaukset järjestimme yhdessä Huhu Digitalin kanssa.

Kruunu Herkku perunamuusikampanja
Kruunu Herkku perunamuusi

“Ahooyn kanssa on ollut helppo työskennellä yhteistyön alusta saakka. He ymmärsivät meidän tarpeet tulevaisuuden tavoitteiden suhteen, ja tällä muusikampanjalla saivat myös meidät vapautumaan vanhanaikaisuudesta ja heräämään uusiin ajatuksiin. Hieno kampanja, johon olemme tyytyväisiä ja ylpeydellä pukeudumme muusipaitoihin.”

Niina Nikulainen
Myynti- ja markkinointijohtaja, Kruunu Herkku

Kampanjasivu

Muusikampanjan keskipiste on kampanjasivu, jonne voi tuottaa uutta sisältöä myös jatkossa. Näin kampanja on helppo nostaa esiin aina uudelleen, jolloin se on Kruunu Herkulle kestävä työkalu markkinointiin.

Oispa muusia! Sitä väitetysti Suomen parasta perunamuusia löytyy osoitteesta perunamuusi.fi

Kruunu Herkku perunamuusikampanja
Kruunu Herkku perunamuusikampanja