Siirry sisältöön

Asiakkuus Ahooylla

Asiakkuuden ja projektien hallinta sekä asiakkuussuhteen hoito

  1. Asiakkuuden hallinta

    Asiakkuuden hallinta tarkoittaa suunnitelmallista tekemistä ja jatkuvaa keskusteluyhteyttä kanssanne. Pidämme teidät ajantasalla, pystymme usein vastaamaan nopeisiinkin tarpeisiinne ja siten pystymme tekemään toimenpiteitä, jotka ylläpitävät ja vahvistavat asiakassuhteitanne. Seuraamme jatkuvasti brändinne tilaa, teemme luovia ja perusteluja ehdotuksia seuraavista askelista sekä varmistamme aina asiakkaidemme tyytyväisyyden.
  2. Projektien hallinta

    Projektinhallinta hoidetaan meidän toimestamme. Se alkaa toiveidenne kuuntelulla, joiden pohjalta laaditaan selkeä suunnitelma ja aikajana, jossa määritellään tavoitteet, aikataulu ja resurssit. Johdamme ja valvomme projektin toteutusta nykyaikaisin projektinhallintatyökaluin ja menetelmin varmistaen, että kaikki etenee suunnitellusti. Pidämme teidät ajantasalla, laadimme raportit ja suosittelemme jatkotoimenpiteitä tulevien projektien onnistumiseksi ja jatkuvan parantamisen varmistamiseksi.
  3. Asiakkuussuhteen hoito

    Asiakassuhteen hoidossa panostamme jatkuvaan ja avoimeen viestintään asiakkaidemme kanssa, keräten säännöllisesti palautetta heidän tarpeidensa ja odotustensa ymmärtämiseksi. Koska asiakkaamme ovat erilaisia, etsimme aina asiakkaan kanssa yhdessä parhaat keinot rakentavaan yhteistyöhön, jolloin pystymme tarjoamaan yksilöllisiä ratkaisuja, jotka auttavat asiakkaita saavuttamaan tavoitteensa. Vuoden aikana järjestämme asiakastapahtumia, joissa pääset verkostoitumaan ja viettämään aikaa kanssamme. Tavoitteenamme on rakentaa pitkäaikaisia ja luottamuksellisia suhteita asiakkaisiin, koska tiivis yhteistyö on avain tyytyväisyyteen pitkällä aikavälillä.

Yhteistyö on toimivan brändin rakentamisen edelletys

Asiakkuuden hallinta, projektinhallinta ja asiakassuhteen hoito ovat keskeisiä palveluita, jotka varmistavat yrityksenne menestyksen ja kasvun. Asiakkuuden hallinnan avulla pidämme jatkuvaa keskusteluyhteyttä, vastaamme nopeasti tarpeisiinne ja vahvistamme asiakassuhteita jatkuvalla seurannalla ja luovilla ehdotuksilla. Strateginen asiakkuuden hoito ja kehitys projektinhallinnan kautta varmistaa, että kaikki projektit etenevät suunnitellusti ja tehokkaasti, niin että tiedät kokoajan missä mennään. Meille on tärkeää luoda toimiva yhteys asiakkaisiimme, koska silloin kehitymme yhdessä kohti tavoitteitanne.


Miltä näyttää, kun prosessi
kanssamme toimii?
Katso, niin tiedät.