Catch up on our news from the inside which is good for the outside.

Fairytale gone good.

Viimeisimmät julkaisut

Brändijargon käy järkeen, kun sen kääntää suomeksi

Brändimarkkinoinnin sanasto on täynnä sanoja ja termejä, jotka ovat lähes yhtä selkeitä kuin lääkäreiden käsin kirjoittamat reseptit. Me Ahooylla pyrimme pitämään ammattijargonin minimissä, koska meille asiakas on aina ihminen, jonka täytyy ymmärtää mistä puhumme. Kokosimme kuitenkin listan brändimarkkinoinnin sanastosta kaikille alasta kiinnostuneille.


Lue lisää ›

Kaksi kultaista kysymystä brändin ytimeen

Brändityön ensiaskeleet ovat kaikkein tärkeimpiä, sillä niiden aikana otetaan suuntima koko tulevaisuuden työlle. Työlle, jonka tulisi kestää aikaa vuosia tai vuosikymmeniä hamaan tulevaisuuteen. Syy alun vaivannäölle on poikkeuksetta sama: olemassaolon tarkoituksen löytäminen. Tai pikemminkin esiin kaivaminen.


Lue lisää ›

LP Kangasala aloittaa brändityön Ahooy Creativen kanssa

Lentopalloseura LP Kangasala lähtee brändityöhön avoimen innokkaasti koko seuran voimin. Suuri panostus nähdään välttämättömänä askeleena kohti uskottavuutta ja menestystä. Pääyhteistyökumppanina brändin kirkastuksessa toimii Ahooy Creative, jonka käsialaa ja ajatustyötä edustaa myös Savo Volleyn brändi kolmen vuoden takaa. Välittömästi alkavan brändityön on tarkoitus olla valmiina alkukeväästä 2021.


Lue lisää ›

Ahooyn uudet kasvot sekä tuore toimisto esittäytyvät

Ahooy Creative palvelee valtakunnallisesti ja kansainvälisesti Kuopiosta, Tampereelta ja Atlantasta käsin. Kuluneen vuoden aikana olemme saaneet lisävahvistuksia kahteen ensin mainittuun kaupunkiin. Tämän vuoden suuria uutisia oli myös Tampereen toimiston virallinen avaaminen.


Lue lisää ›

Building family-run brands

What I love so much about working with family business is their genuine unfleeting passion, even amongst non-family members.


Lue lisää ›

Lue lisää ›