Catch up on our news from the inside which is good for the outside.

Fairytale gone good.

Viimeisimmät julkaisut


Lue lisää ›

15 vuotta brändäämistä, 40 vuotta täyttä elämää

Toimitusjohtajamme Jukka Kekäläinen, joka ulkoisella habituksellaan pitää ikääntymistä pilkkanaan, on saavuttanut kunnioitettavan 40 vuoden rajapyykin. Hieman aiemmin täyteen tuli myös 15 vuotta Ahooy Creativella (ent. Ad Kiivi). Halusimme muistaa Jukkaa hänen merkkipäivänsä kunniaksi.


Lue lisää ›

Työharjoittelu Ahooylla: Hommia, jotka oikeasti kiinnostavat

Olen Sara Koskinen, 22-vuotias suomen kielen maisteriopiskelija Tampereen yliopistosta. Toisin kuin kuvitellaan, ei kaikista suomen kielen opiskelijoista tule äikänopeja. Ei minustakaan. Siksi päätin hakea harjoitteluun Ahooylle hommiin, jotka minua oikeasti kiinnostavat. Päätös osoittautui erinomaiseksi.


Lue lisää ›

Brändijargon käy järkeen, kun sen kääntää suomeksi

Brändimarkkinoinnin sanasto on täynnä sanoja ja termejä, jotka ovat lähes yhtä selkeitä kuin lääkäreiden käsin kirjoittamat reseptit. Me Ahooylla pyrimme pitämään ammattijargonin minimissä, koska meille asiakas on aina ihminen, jonka täytyy ymmärtää mistä puhumme. Kokosimme kuitenkin listan brändimarkkinoinnin sanastosta kaikille alasta kiinnostuneille.


Lue lisää ›

Kaksi kultaista kysymystä brändin ytimeen

Brändityön ensiaskeleet ovat kaikkein tärkeimpiä, sillä niiden aikana otetaan suuntima koko tulevaisuuden työlle. Työlle, jonka tulisi kestää aikaa vuosia tai vuosikymmeniä hamaan tulevaisuuteen. Syy alun vaivannäölle on poikkeuksetta sama: olemassaolon tarkoituksen löytäminen. Tai pikemminkin esiin kaivaminen.


Lue lisää ›

LP Kangasala aloittaa brändityön Ahooy Creativen kanssa

Lentopalloseura LP Kangasala lähtee brändityöhön avoimen innokkaasti koko seuran voimin. Suuri panostus nähdään välttämättömänä askeleena kohti uskottavuutta ja menestystä. Pääyhteistyökumppanina brändin kirkastuksessa toimii Ahooy Creative, jonka käsialaa ja ajatustyötä edustaa myös Savo Volleyn brändi kolmen vuoden takaa. Välittömästi alkavan brändityön on tarkoitus olla valmiina alkukeväästä 2021.


Lue lisää ›